تبلیغات
نیلی اسپورت | تبلیغات به شیوه اسپورت - اموزش بازاریابی نوین NETWORK MARKETING

نیلی اسپورت | تبلیغات به شیوه اسپورت

اموزش بازاریابی نوین NETWORK MARKETING
نتیجه تصویری برای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

 بازاریابی محصولات به صورت لایه لایه و چندسطحی را بازاریابی شبكه ای (Network Marketing ) یا مینامند. حالا اگر برای کاری که انجام می دهید(یعنی معرفی مشتری)، به شما حق واسطه گری (پورسانت) بدهند شما بازاریابی شبکه ای انجام داده اید.

این نوع بازاریابی  حقوق ثابت ندارد بلکه کمیسیون پرداخت می شود ، بنابراین محدودیتی برای نماینده فروش نیست. درآمد نمایندگان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلكه از حجم فروش سایر نمایندگانی که خود آنها معرفی کرده اند درصد فروش دریافت می كنند


بازاریابی شبکه ای چیست ؟

MLM مخفف بازاریابی چند سطحی می باشد كه بعضی مواقع بازاریابی شبكه ای نیز نامیده می شود. همانطوری كه از نام آن پیداست چند لایه متعدد از افراد، بازاریابی یك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. یك نماینده فروش ( که گاها  توزیع كننده ،‌ عضو ،‌ وابسته ، مشاور و یا شریك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتریان ،‌ آموزش نیروهای تازه وارد را در جهت جذب مشتریان به عهده دارد.

بازاریابی شبکه ای در واقع هدف همه شركتهاست(هم شركتهای دارای بازاریابی شبکه ای و هم شركتهای فاقد آن). اگر شما شنیدید كه یك شركت با سابقه اعلام كرد " در صورت معرفی یكی از دوستانتان به ما، در خرید بعدی از تخفیف برخوردار شوید" این همان بازاریابی چند سطحی است . انجمن های سلامتی ،‌آژانس املاك، شركتهای ارتباط تلفنی و صنایع بسیار دیگری از این روش استفاده می كنند. مشاغل تخصصی ( پزشكان ، دندانپزشكان ، حسابداران ) مرگ و زندگیشان به مشتریانی بستگی دارد كه آنها را به دیگران معرفی می كنند. تمام این مشاغل بسادگی تلاش می كنند تا مشتریان کنونی شان تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات آنها را برای مشتریان بالقوه انجام دهند.



[ یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ] [ 11:06 ب.ظ ] [ بک لینک سنتر ] [ نظرات() ]

نمایش نظرات 1 تا 30